1. Προτάξαμε στο φύλλο αυτό της εφημερίδας μας το σύντομο εισαγωγικό σημείωμα για τον Κωνσταντίνο Ιωνίδη (Ιπλιξή), που συμπεριλήφθηκε στη σπουδαία σειρά αφιερωμάτων της «Ημερησίας», με τον τίτλο «Η Ελλάδα των ευεργετών», ακριβώς για να δείξουμε αυτό το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που παρουσιάζει το ελληνικό κίνημα του ευεργετισμού. Το κίνημα αυτό αποτελεί μία εντυπωσιακή έκφραση συνδυασμού επιχειρηματικότητας με κοινωνική προσφορά. Φαινόμενο μοναδικό και ίσως παγκόσμιο.
Το ελληνικό κίνημα του ευεργετισμού κατάφερε να συνδυάσει την κοινωνική προσφορά με την επιχειρηματικότητα, επισημαίνοντας στο σημείο αυτό ότι αυτή η επιχειρηματικότητα υπήρξε ιδιαίτερα τολμηρή και αποτελεσματική, γιατί όλοι αυτοί οι επιχειρηματίες - εθνικοί ευεργέτες, ανάμεσα σε αυτούς και ο Ιωνίδης, πάλεψαν με «θεούς» και «δαίμονες» στη διεθνή και μόνο αγορά για να καταφέρουν να πετύχουν (η εσωτερική εθνική αγορά ήταν ανύπαρκτη). Ολοι τους όμως θεωρούσαν αυτονόητο ότι όφειλαν να βοηθήσουν το ελληνικό κράτος με την προσφορά τους και ανάμεσα σε αυτές τις σημαντικές προσφορές ήταν και η Ιωνίδειος Σχολή
2. Εχουμε τη χαρά να παρουσιάσουμε μαζί με το φύλλο αυτό της εφημερίδας και τον ολοκληρωμένο πλέον αλφαβητικό κατάλογο των συναποφοίτων - του 2004.
3. ΜΕΡΕΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΤΩΝ ΣΥΝΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΜΑΣ
Λες από σύμπτωση 3 συναπόφοιτοί μας, αυτό το καιρό ασχολούνται με τη ραδιοφωνία. Ο ένας είναι ο «συναπόφοιτος του 2003» Δημήτρης Καπράνος (αποφ. ’68) 800x600 Normal 0 false false false EL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 , που διευθύνει το Κανάλι 1 της Δημοτικής Ραδιοφωνίας του Πειραιά και στα πλαίσια της πρωτοβουλίας του «ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΙ ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΙ», έγινε στις 26.4.2004 στο Σύνδεσμό μας η παρουσίαση της Ρέας Γαλανάκη και ακολουθεί του Γιάννη Ξανθούλη.
Ο άλλος είναι ο Δημήτρης Παπαδημητρίου (αποφ. ’77), από τους σημαντικότερους σύγχρονους συνθέτες μας, που αυτή τη στιγμή διευθύνει το ιστορικό Τρίτο πρόγραμμα (του Μάνου Χατζιδάκι) και τρίτος είναι ο Αντώνης Ανδρικάκης (αποφ. ’74), ο οποίος σαν Γεν. Διευθυντής της ΕΡΑ, ανέλαβε μια σπουδαία πρωτοβουλία για τη διάσωση των σπάνιων ντοκουμέντων του αρχείου της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, τα οποία πλέον μπορούν να αξιοποιηθούν από το κοινό. Για τις δραστηριότητές τους αυτές θα ασχοληθούμε στο επόμενο φύλλο.